Kvaliteetsete kaupade tagastamine
Turismimaailm.ee ostjal ("Ostja"), kes on füüsiline isik, on vastavalt Läti Vabariigi ministrite kabineti määrusele nr 207 õigus 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul ilma põhjendusi esitamata kaup tagasi lükata, kui seda ei ole kasutatud, see on kahjustatud või selle välimus ei ole oluliselt muutunud, st kauba välimuses või selle pakendis on tehtud ainult sellised muudatused, mis olid vajalikud vastuvõetud kauba kontrollimiseks. Ostja peab seda õigust vastutustundlikult kasutama ning tagastama kauba originaalpakendis ja korrektses pakendis ning kõik kauba osad. Ostja kannab kauba tagastamise kulud.
- Teatud juhtudel, mida Müüja täpsustab, võib kvaliteetseid kaupu tagastada ka pikema aja jooksul.
- Kauba tagastamisel vastutab ostja kauba väärtuse vähenemise eest, mis tuleneb toimingutest, mis ei ole vajalikud kauba olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks.
- Pärast tagastatud kauba kättesaamist ja selle kvaliteedi hindamist tagastab Müüja 14 (neljateistkümne) päeva jooksul pärast kauba tagastamist Ostjale kauba hinna ilma tarnekuludeta. Kui tagastamiseks on valitud Müüja pakutavast teistsugune meetod, mille tulemuseks on ebaproportsionaalsed ja suuremad kulud, ei ole Müüja kohustatud selliseid tagastamiskulusid katma.
- Kaup tuleb tagastada originaalpakendis (koos kasutusjuhendi ja garantiikaardiga, kui need dokumendid on tarnitud koos kaubaga).
- Ostja vastutab tagastatud kauba kokkupanemise eest. Kui kaup ei ole täielik, ei võta müüja tagastatud kaupa vastu.
- Ostja ei saa kasutada õigust tagastada e-poest ostetud Kaubad, kui:
- Kaubad on valmistatud Ostja spetsifikatsioonide järgi või kaubad on selgelt isikupärastatud (kohandatud vastavalt Ostja isiklikele vajadustele);
- kaup on kergesti riknev või hakkab aeguma;
- Ostja on avanud kauba pakendi, mida ei saa tervislikel ja hügieenilistel põhjustel tagastada;
- Kaubad on pärast tarnimist nende omaduste tõttu pöördumatult segunenud teiste esemetega;
- Ostja on avanud audio- või videosalvestise või arvutitarkvara pakendi;
- on tarnitud ajalehti, perioodikaväljaandeid või ajakirju, välja arvatud juhul, kui need on tarnitud tellimuslepingu alusel.
- Juriidiliste isikute (ettevõtjate) suhtes ei kohaldata õigust taganeda kauglepingust 14 (neljateistkümne) päeva jooksul ilma põhjendusi esitamata.
Toote kvaliteet
- Tootefotod on ainult illustratiivsed, originaaltooted võivad näidatud toodetest erineda. Näidatud fotosid ei saa kasutada ühegi nõude alusena. Toode loetakse vastavaks, kui see vastab veebipoes esitatud näidisele, mudelile või kirjeldusele.
- Kui kaup ei vasta nõuetele, võib ostja pöörduda aadressil [email protected].
- Garantiiteenuse kestus on vahemikus 7 kuni 30 kalendripäeva. Erandjuhtudel, kui kaup saadetakse garantiiteeninduskeskusesse mõnes teises ELi liikmesriigis, võib garantiiteenindusprotsess kesta 14-70 kalendripäeva, sõltuvalt kauba laadist. Pange tähele, et igal juhul püüame lõpetada garantiiteenuse osutamise protsessi võimalikult lühikese aja jooksul.
- Tootja garantiikohustus kehtib ainult siis, kui toote kasutustingimusi ei ole rikutud. Enne kauba kasutamist peab ostja hoolikalt lugema kauba kasutusjuhendit, kui see on olemas.
- Garantiiteeninduskeskusest ja/või Müüjalt tagastamata ja garantiihoolduseks tagastatud kaupa säilitatakse 3 (kolm) kuud. See ajavahemik hakkab kulgema alates sellest, kui Ostja on oma kontaktandmete (telefon, e-posti aadress jne) kaudu esimest korda teatanud Ostjale, et garantiiteeninduskeskusest tagastatud Kaup on Ostjale kättesaamiseks kättesaadav. Kui Ostja ei võta kaupa nimetatud tähtaja jooksul vastu, on Müüjal õigus kaupa enam mitte ladustada ja kaup võidakse võõrandada. Sellisel juhul ei vastuta Müüja mis tahes kahju eest, mida Ostja on kandnud seoses selliste kättesaamata jäänud kaupade kõrvaldamisega.
- Müüja garantii ei piira Ostja seadusest tulenevaid õigusi ebakvaliteetse kauba või teenuse ostmise korral. Kauba kvaliteeti, tagastamist ja muid müügitingimusi puudutavad vaidlused lahendatakse ostu- ja müügitingimustes sätestatud korras ja Läti Vabariigi seaduste alusel.
- Ostja ja müüja vahelised vaidlused lahendatakse vastastikuste läbirääkimiste teel. Kui Müüja keeldub rahuldamast Ostja kaebust või kui Ostja ei nõustu Müüja pakutud lahendustega ja leiab, et tema õigusi või huve on rikutud, võib Ostja esitada kaebuse tarbijavaidlusi lahendavale kohtuvälisele tarbijavaidluste lahendamise komisjonile.
Ebapiisava kvaliteediga või mittetäielikult komplekteeritud kaubad
- Ostja, kes soovib esitada kaebuse kaupade kohta, mis ei ole rahuldava kvaliteediga või on puudulikud, võib seda teha e-posti aadressil [email protected].
- Kaebuse esitamisel peab Ostja esitama järgmised andmed:
- Toote järjekorranumber;
- Märkige/nimetage kauba defekt, kahjustusmärk või puuduv osa;
- Esitage muud tõendid, näiteks foto kaubast, foto defektist (kui tegemist on mehaanilise defektiga, mida saab pildistada), foto kauba pakendist jne.
- Kaebuse esitamisel peab Ostja märkima ühe kaebuse lahendamise viisidest:
- Müüja peab kauba mittevastavuse - puudused - kõrvaldama mõistliku aja jooksul ilma hüvitiseta, kui puudused on kõrvaldatavad;
- vähendama vastavalt ostuhinda;
- asendama kauba analoogse kvaliteediga kaubaga, välja arvatud juhul, kui puudused on väiksemad või ostja poolt põhjustatud;
- tühistada leping ja tagastada ostjale kauba eest makstud summa, kui ebakvaliteetse kauba müük kujutab endast tellimuse olulist rikkumist.
- Kaebusele tuleb vastata 14 (neljateistkümne) päeva jooksul. Tagasimaksmise korral tagastab Müüja Ostjale kauba hinna ja tarnekulud. Kui tagastatakse ainult osa kaubast, tagastatakse tarnekulud ainult juhul, kui sama tellimuse ülejäänud kauba suhtes oleks eraldi ostmisel kohaldatud madalamat tariifi kui see, mida kohaldataks, kui kaup oleks ostetud koos tagastatava kaubaga, ning ainult nimetatud tariifide vahega võrdse summa ulatuses.
Kahjustatud pakk
- Kontrollige kulleri juuresolekul oma kodutarne kvaliteeti. Kui leiate, et see on kahjustatud:
- teatage sellest kauba kohale toimetanud kullerile;
- märkige saatelehele, et pakend on kahjustatud, ja täitke kulleriga koos pakendi kahjustamise (kontrolli) tõend;
- kontrollige kaupa pakendi sees ja kui see on kahjustatud, fikseerige kahjustus fotodega. Fotod on vajalikud tagasisaatmismenetluseks.
- Kui pakend ei ole kahjustatud, ei ole vaja kaupa kulleri juuresolekul kontrollida. Kui te võtate paki vastu ja allkirjastate dokumendid, eeldatakse, et paki on nõuetekohaselt kätte toimetatud.
Kontakt
Oleme alati valmis kuulama klientide tagasisidet ja vastama kõikidele tekkivatele küsimustele. Kui teil on küsimusi, kommentaare või kaebusi nende tingimuste kohta, võtke meiega ühendust aadressil [email protected]